12 MESOS... 12 HISTÒRIES

8 gener de 1942: Neix el físic teòric i divulgador científic Stephen Hawking.

- 19 de febrer de 1473: Neix Nicolau Copèrnic, astrònom polonès descobridor, entre d'altres de la «teoria heliocèntrica.

- 8 de Març: Es celebra el Día Internacional de la Dona

- 11 d'abril: Es celebra el Día Mundial del Parkinson en honor al natalici del descobridor de la malaltia:  James Parkinson (Anglaterra 11 d'abril de 1755).

- 15 de maig de 1859: Neix  Pierre Curie (marit de Marie Curie), físic i premi Nobel francès conegut pels seus estudis pioner en el camp de la radioactivitat i la piezoelectricitat.

- 26 de Juny de 1960: Madagascar s'independiza de Francia.

- 6 de juliol de 1864: Es funda la Creu Roja Espanyola.

- 28 d'agost de 1963: Martin Luther King recita en el seu famós discurs "I Have a Dream".

- 2 de Setembre de 1945: Finalitza després de sis anys i un día, el major conflicte bèl·lic de la història:   la Segona Guerra Mundial.

Resultado de imagen de 12 fets historics
- 2 d'octubre: Es celebra el D´´ia Internacional de la No Violència.


- 19 de novembre de 1493: Cristòfor Colom descobreix l'illa de     Puerto Rico.

- 1 de desembre: Es celebra el Día Mundial de la lluita contra la Sida.


Comentarios

  1. L'esdeveniment que més m'ha cridat l'atenció es el 8 de Gener de 1942, perquè m'agrada molt Stephen Hawking.

    ResponderEliminar
  2. Em sembla genial que mencionis una data tant important com el 8 de Març, es una data molt especial per a totes nosaltres.

    ResponderEliminar
  3. el que mes m´ha cridat l´atenció es el 1 de desembre el dia mundial contra la lluita contra el sida

    ResponderEliminar
  4. m´agradat molt perqué son dates molt importants.

    ResponderEliminar
  5. - 2 de Setembre de 1945: Finalitza després de sis anys i un día, el major conflicte bèl·lic de la història: la Segona Guerra Mundial. Aquest es el que més m'ha agradat perqué no m'agraden les guerres.

    ResponderEliminar
  6. L'esdeveniment de Stephen Hawking es el que més m'ha agradat ja que es un home molt interesant.

    ResponderEliminar
  7. la história que més m'ha agradat es "Madagascar independiza de Francia"

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pensé que era la que menos iba a llamar la atención, pero me alegro de que te haya gustado!!

      Eliminar
  8. el que mes m'ha cridat l'atenció la data de la finalitzacio de la segona guerra mundial
    alex caro

    ResponderEliminar
  9. l' esdeveniment que més m'ha cridat l'atencio es el del 26 de Juny de 1960

    Nicolas Torres

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pensaba que nadie iba a fijarse mucho en esa fecha, pero me alegro!!

      Eliminar
  10. L'esdeveniment que més m' ha agradat es el de: "15 de maig: neix Pierre Curie"

    Elsa Senés

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El dia que més m'ha agradat a sigut el 2 d'octubre.

      Helena Muñoz

      Eliminar
    2. Me alegro de que te haya podido interesar!!

      Eliminar
  11. la història que més m'ha agradat ha sigut la fundació de la creu roja espanyola el sis de juliol de1864.

    Lucía Torres

    ResponderEliminar
  12. Hola, sóc Natalia.
    El que més m'agradat ha sigut l'escrit del dia 2 d'octubre: el dia de la No Violència

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es una de las que más me gusta, ya que es una fecha que es muy importante!!

      Eliminar
  13. L´esdeveniment que més m´ha agradat ha estat en naixement de Hawkin

    Ester Martnez

    ResponderEliminar
  14. El que mes m´agradat ha estat el 19 de febrer de1473 cuan neix Nicolau
    Gisela Torres

    ResponderEliminar
  15. RUBEN LOPEZ amigo de tu primo dani i mi hermano es el isaac lopez



    8 de març es celebra el dia de la dona



    i yo tinc molt de repecta a les dones per q son humans i no se te de mal tractarla

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog