TRAVEL

Resultado de imagen de riviera maya
 A mi m'agradaria viatjar a Mexic, Rivera Maya pels meus 18. Ja que aquest lloc té un sentimient i una història i es molt important visitar-ho amb les persones mes importants per a mi, i que mes que pasar el teu dia on fas 18 anys al costat de persones que fan millor la teva vida i en un lloc on es especial per a tu.
Agafaría el fi de setmana del meu cumple del 25 al 28 de Juny. Aniría amb la meva familia i amb els meus amics mes propers.


M'agradaría fer diferents excursions i visitar diferents coses, com per exemple: 

Excursió a Chichén Itzá, la ruïna maya mes famosa i una de les set meravelles del món modern.

- Excursió a los cenotes, unes grutes calcàries producte de l'erosió, en els que pots donar-te 1 bany o Fins i tot Fer submarinisme.


Aquestes dues coses son las que mes ganes tinc de visitar, i si vaig algún dia, ho visitaria sense cap dubte. 


Comentarios

  1. jo e anat aquest joc amb els meus pares y els meus tiets esta molt be

    ResponderEliminar
  2. Jo he anat de vacances a Mèxic i es molt bonic el paisatge
    Camila Rocha

    ResponderEliminar
  3. Jo he anat de vacances a Mèxic i es molt bonic el paisatge
    Camila Rocha

    ResponderEliminar
  4. Jo he anat de vacances a Mèxic i es molt bonic el paisatge
    Camila Rocha

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog