QUE VULL SER DE GRAN?

Jo de gran vull ser abvocada, tot i que tambè em crida molt l'atenció i és una professió molt bonica. 
Però sempre e tingut molt clar que vull estudiar dret, ja que ho considero mes apropiat pel que a mi m'agrada. 
Dintre de tot el mon del dret, m'agradaria especialitzar-me en abvocada de dret familiar o de violència de gènere, ja que son dos temes en els que estic molt interesada i entre tots els que em puc especialitzar son els que mes em cridan l'atenció.
El que considero més difícil és quan hagi de defensar a algú que no es mereixi altre cosa que anar a la presó, i tot i així ho hagi de fer, perquè és la meva feina. Però em recompensa saber que ajudar a gent que o necessiti.
Em costará molt arribar al meu objectiu, però ho faré, només pel fet que és la feina que m'omple i al qual em vull dedicar.


Comentarios

  1. hola ada considero que esta molt bé el que has dit jo t'hapoyo segueix aixi anims

    ayoub

    ResponderEliminar
  2. Hola Ada!! M'agrada molt la teva explicació i estic completament d'acord amb el que ha dit. Ànims.

    Halima

    ResponderEliminar
  3. hola ada aquest tema es molt interesant m'agrada molt tens els meus anims


    Oudai

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog