VIATJE A ITÀLIA

Resultado de imagen de italiaEl viatge va començar el dia 23 d'abril a les 18:30 de la tarda quan vam quedar a la porta de l'institut per anar-nos. Vam estar com unes 12 ha l'autocar fins arribar a Florència, que era el nostre primer destí on estaríem 2 dies per a visitar tot el que ens donés temps.

El primer que vam fer quan vam baixar de l'autocar va ser visitar la Torre de Pisa, però tampoc vam poder gaudir molt de les vistes perquè estava plovent moltíssim. Aquest mateix dia també vam veure l'Església de la Santa Croce i la Basílica de Santa Maria del Fiore. Sobre les 20 del vespre ens vam anar al primer hotel que vam estar, vam descarregar la maleta, ens van donar la nostra habitació i vam anar a deixar les coses i als cinc minuts vam haver d'anar a dinar. Quan vam acabar de sopar els profes ens van dir d'anar a fer una volta encara que no cap a molt bon temps i ens vam pujar ràpid per a l'hotel, quan vam arribar ens vam dutxar i ens vam anar a dormir.

El segon dia, esmorzem a l'hotel i vam anar aviat a l'autocar per poder començar a veure coses, aquest dia vam visitar la Galeria Uffizi, Piazza Della Signoria, vam estar veient monuments durant tot el dia fins que es va fer de nit i ens vam anar a l'hotel a sopar. Quan vam arribar ens vam anar al restaurant, després ens vam pujar a l'habitació a dutxar-nos i a dormir.

El tercer dia vam recollir tota la habitació i la maleta, perquè ja ens anàvem d'aquest hotel al segon que anàvem a estar a Roma. Vam recollir tot i vam baixar a esmorzar i ja ens vam anar a l'autocar fins arribar a San Gimignano que vam estar visitant durant una hora més o menys i vam provar el millor gelat del món, seguidament ens vam tornar a pujar a l'autocar fins l'hora de dinar que vam parar, i després seguim fins arribar a Roma. A les 19 del vespre més o menys per fi vam arribar i vam baixar a visitar d'una forma més ràpida fins a les 20 que ens vam anar a l'hotel a sopar i després a la nit vam tornar a sortir a visitar cosa per cosa mes detingudament.

El següent dia i l'últim vam anar a visitar la Fontana di Trevi, el Coliseu, Basílica de Sant Pere, Panteon i el Vaticà.

El 27 d'abril a les 00.00 ens vam pujar al vaixell que vam estar allà fins a les 20 del dia següent que per fi vam arribar a Barcelona.